1000 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Gratis frakt fra 999,-
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Forsendelse og retur

Slik sender vi våre pakker
Vi sender normalt alle bestillinger dagen etter at de er mottatt. Ved stor pågang kan det ta noe lengre tid. Uansett vil varene bli sendt fra oss innen 3 virkedager fra bestilling. Skulle det oppstå forsinkelser utover dette, tar vi kontakt med deg.

Alle varer som er tilgjengelige i nettbutikken, finnes på vårt lager. I sjeldne tilfeller kan det likevel skje at lagerstatusen ikke oppdateres raskt nok, eller at en annen kunde fullfører en bestilling på samme vare før deg. I slike situasjoner gjelder “førstemann til mølla”-prinsippet, og vi vil informere deg hvis vi ikke kan levere varen du har bestilt.

Pakke i postkassen
Pakken vil få et unikt sporingsnummer og blir levert i din postkasse hvis det er plass. Dersom pakken er for stor, mottar du en hentemelding fra Posten. Det er viktig at du oppgir riktig mobilnummer og e-postadresse for å motta meldinger om forsendelsen. Pakken er delvis sporbar – du kan se når den er sendt fra oss, og når den er levert i postkassen din.

Hvis pakken returneres på grunn av feil adresse eller manglende henting
Dersom du ikke henter pakken, eller hvis den returneres til oss på grunn av feil i adressen, vil vi belaste deg for de faktiske kostnadene knyttet til returen. Vi kontakter deg for å høre om du ønsker pakken sendt på nytt. Fraktkostnaden ved ny sending vil i slike tilfeller bli belastet deg.

Retur – det er lov å ombestemme seg
Du kan returnere varer innen 14 dager etter at du har mottatt dem. Du er ansvarlig for at varene er forsvarlig pakket, slik at de ikke skades under transport. Velger du å sende uten sporing, er du ansvarlig dersom pakken blir borte på veien. Vi anbefaler derfor at returer sendes med sporing.

Varen må være ubrukt med hengelappen på når den returneres. For å returnere varen, send oss en e-post på post@bellissi.no, så sender vi deg en returetikett som du kan skrive ut og feste på pakken. Vi gir deg beskjed så snart returen er ferdigbehandlet. Dersom varen er brukt, har flekker eller lukt, eller av andre årsaker ikke kan selges igjen, vil vi ta kontakt med deg. Hvis returen godkjennes, får du pengene tilbake, eller fakturaen reduseres dersom du valgte fakturabetaling.

Hvem betaler returfrakten?
Hvis du returnerer varen fordi vi har sendt feil, eller fordi varen har en feil eller mangel, dekker vi returfrakten. I slike tilfeller ber vi deg kontakte oss før du sender varen tilbake, slik at vi kan avtale videre prosess.

Ved bruk av angreretten (returnering av andre årsaker enn feil fra vår side), dekkes returfrakten av deg. Kostnaden for retur er 59 kroner.

Behandlingstid for returer
Vi behandler returer fortløpende, men i travle perioder kan det ta noen ekstra dager. Husk også å beregne postgangen. Hvis du synes det tar lang tid, ber vi deg kontakte oss.